fredag 28 mars 2014

Smörjmedel

Behövde fylla på lite "smorning" här hemma då alla burkar och tuber var tomma :-o !!! Klarar mig inte utan smörj... 
 Optimals Vital Definition Day Cream SPF 10
Nylanseringspris på denna, som jag ska testa. Även om jag har några år kvar till 50.

Ecollagen Wrinkle Correcting and Lifting Serum
Schysst pris på detta serum också. Najs.

Diamond Cellular Multi-Perfection Eye Treatment
En ögonkräm behövde jag också, och eftersom jag älskar att handla på REA så blev det en sån här denna gång.

Få se hur de känns allihop. Paketet med godsakerna kom igår.
Jag som annars är en L'Oreal-tjej var inte så imponerad av det jag köpte sist.
Dags att testa något annat. 

Nu är Kotten på Bowlingkalas och snart ska jag skjutsa Trollet på mellanstadiedisco. Ikväll är jag Taxichaffis m a o. God afton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar