tisdag 25 mars 2014

Skidlopp - check!

I början av året satte jag upp ett mål och tummade med en kollega på att jag under vintersäsongen 2013/2014 skulle delta i ett skidlopp, minst 5 km. Det målet uppfyllde jag i söndags. Jag och sambon åkte, som jag nämnde i förra inlägget, ett trevligt lopp i en av Norrbottens älvdalar. Fantastiskt roligt och trevlig. Fick mersmak! Fascineras så av dessa eldsjälar i idrottsföreningarna i byarna runt om här i länet! De kämpar för att hålla föreningarna vid liv och jobbar stenhårt för att bygdens vuxna, ungdomar och barn ska erbjudas tillfällen till träning och friluftsliv. Vilket otroligt viktigt jobb de gör! 
Visit Råne River

Har även hunnit vara på en minishoppingrunda för att inhandla mig ett par nya längdåkningsstavar. Mina gamla var för korta... Det blev även lite smått och gott till mig och tjejerna. 

Till mamma:

Tecnopro Vision ALU längdstav  

Till Kotten:


   
Till Trollet:



Denna köpte hon själv:






Ja, jag glömde väl inte att säga att det var rea på vissa av grejerna? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar