måndag 22 april 2013

Min käre vän Treo

Söndagen var en värdelös dag. Vaknade med huvudvärk. Inte ens min vän Treotuben kunde hjälpa mig. Till slut var jag så less på alltihop att jag och sambon gick ut och luftade oss. Jag varvade lätt jogging med promenad i 8 km. En timme ute i friska luften måste göra susen, tänkte jag. Det kändes rätt bra medan jag var ute och det blåste kalla vindar som kylde ner min bultande panna. Tyvärr så kom huvudvärken tillbaka när jag kom in. Ska man måsta stoppa in huvudet i frysen eller vad?! Är så gruvligt less på denna helghuvudvärk som spolierar alla mina helgplaner. Får aldrig någonting gjort hemma pga den. Migrän och huvudvärk suger!!! Det är mina värsta fiender.

1 kommentar:

  1. So far so good:-)))))
    Och jag har inte ens haft vett att ämnesordna mina inlägg ännu

    Lycka till!!

    / Liz

    SvaraRadera