torsdag 2 januari 2014

Min present

Jag fullkomligen älskar när jag får presentkort på klädaffärer i present och julklapp. Jag fick ett på 1000 spänn när jag fyllde år i september. Hittade det i handväskan mellandagarna. Och jag som behövde lite nytt, så passande!


Vila Asmin skirt. Jätteskön, strechig, klassisk, hög midja. Perfekt!





Loria 3/4 dress från Vila. Söt till vardag som fest!


Det finns alltid plats för den lilla svarta... I alla fall i min garderob. Rut & Circles Pleat dress fanns för halva priset så jag slog till, om än skärningen vid armarna hade kunnat vara lite bättre för mina armar...




Den här blev jag jätteförälskad i! Lightning Strap Mini dress från Vero Moda. Så perfekt klänning, men lite, lite kal kände jag mig så här mitt i vintern. Därför blev det inte denna som nyårsklänning. Måste banne mig köpa mig en bolero så jag kan ha den här även mitt i vintern!





Det fick bli den här som nyårsklänning. Superskön, mörkblå Drama queen dress från Vila. Med ett riktigt blingigt halsband så blev den mer festlig:




Det här smycket är mitt favoritsmycke. Från Living & Room.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar