torsdag 5 september 2013

Spännande projekt

Ikväll antog jag en ny utmaning. 
Eller ny och ny, men jag hoppade på ett projekt som jag hoppas kommer utveckla mig. Att det kommer ge mig massor rent själsligt, det vet jag redan. Känns härligt att utmana sig själv lite och våga fördjupa sig lite mer i något som man inte har 25 års rutin och erfarenhet av!
Har varit inne och nosat på detta område tidigare och känt att där har jag mycket att lära. För andra kan det tyckas vara en bagatell och inte speciellt märkvärdigt, men jag blev då väldigt glad när jag blev tillfrågad och fick chansen att prova på detta! 
Efter kvällens första träff så känner jag mig lycklig, upprymd och tacksam. Tacksam för att jag får fortsätta ha musiken i mitt liv, låta den ta ännu mera plats samt får chansen att utvecklas tillsammans med andra, duktiga likasinnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar