onsdag 25 september 2013

Hamsterhjulet snurrar

Ja, hamsterhjulet snurrar fort nu. 
Och inte är det hamstern som springer i hjulet utan JAG! 
Barnens alla aktiviteter är igång, skolan, läxorna och hela härligheten.
Mina aktiviteter, sambons aktiviteter, våra jobb, ja allt är igång igen. 
Allt utom träningen... 
Jag har bytt ut den enda träningsdagen jag hade (förutom helgerna då) mot en musikdag istället. Det är ju så himla roligt så jag kan inte avstå!!!
Måste försöka hitta något sätt att hinna träna också, förutom det där ynka lunchpasset i gymmet med kollegorna, som vi har en gång i veckan.
Får klura på det...
*
Helgen swischade förbi, wroooom, wrooom. Den innehöll modevisning av second handplagg där mina trollungar var mannekänger, Stortrollet uppträdde i stans Galleria med Amazing, Danny Saucedos hit ni vet, och så en massa städning för trollmamman där hemma i trollboet.
Så var den helgen slut!
Tiden går fort när man har roligt... eller nåt sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar