måndag 19 maj 2014

Bollen är rund

I helgen har det mest trillats boll. Tre fotbollsmatcher, två kalas, en filmkväll, ett Talangrep, cupcakesbakande och räfsande har vi hunnit med. Och lite shopping (presenter) och fika. 
Jag lider en del av att det inte finns plats för mig och min träning i våra liv just nu. Min satsning på Vårruset och Blodomloppet har helt gått åt pipan. 
Just nu kräver min familj rätt mycket tid och engagemang. Vi har en del på schemat om vi säger så... Men, men jag försöker att inte vara för hård mot mig själv, att lägga tid på familjen är ju inte fel alls på något sätt. 
Men nu börjar min kropp tycka att jag negligerat den alltför länge.
Måste ändra på detta!!! Är rätt trött på att ställa upp och tänka på alla andra hela tiden. Vem tänker på mig?
Juni kanske blir månaden då JAG börjar kräva att JAG och min träning får ta plats i våra liv? Jag ska fundera på den... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar