onsdag 23 april 2014

1-ÅRSJUBILEUM!


Hörni, go' vänner, idag bjuder jag på cybertårta!
Det finns mycket att fira:

- Det är ett år sedan jag skrev mitt första inlägg (19 april 2013)
- Över 4000 har besökt min blogg sedan start
- Jag har gjort 120 inlägg

Det som förvånar mig lite att flest besökare har jag i... Ryssland. Men det är ju förstås bara roligt :-) Ryssland är ju lite av mitt andra hemland. 

Det vore roligt att veta vilka som läser bloggen. Ni kan väl skriva några rader, lämna en kommentar och så där. 

Jag vill också fira att jag igår tog mod till mig och gjorde något som jag velat göra hela mitt liv! 
Men aldrig haft tid. Aldrig haft råd. Aldrig haft mod. 

Jag har lyssnat alltför många år på vad andra tycker och tänker och satt mina egna behov, mina egna drömmar och min egen vilja åt sidan. 
Nu är det slut med det. 
Jag är 45 år och nu ska jag banne mig göra det jag har lust att göra!
Jag har råd, jag har mod och jag tänker faktiskt TA mig tiden att göra det. 
Så det så!

Igår började jag. Det var fantastiskt roligt! 
Det kommer ta tid. Rom byggdes inte på en dag. 
Men jag ska fan i mig ha roligt och njuta. Och skratta. Och mina nära och kära kommer få skratta hånfullt åt mig och skaka på huvudet, men det skiter jag fullständigt i. Det bjuder jag på.
Ta tag i era egna komplex, så tar jag tag i mina.

Hej svejs och grattis till mig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar